Parametri Optical Quartz Glass

Funzioni di a superficia Rugosità superficiale (Ra) (um) Valore Metudu di prucessione
Graffi evidenti Ra100, Ra50, Ra25 Rettifica Rough & Rough Plane
Picculi graffi Ra12.5, Ra6.3, Ra3.2 Rettifica Rough & Rettifica Fine
Graffi invisibili, ondulazioni di trasfurmazione Estremamente Sottile Ra1.6, Ra0.8, Ra0.4 Rettifica fina è Abrasione
Superficie Mirror, Grade Otticu Ra0.2, Ra0.1, Ra0.05 Abrasione & Lucidatura Ottica

U gradu di lucidatura di u vetru di quarzu hè generalmente riprisentatu da dui parametri: Finitura superficiale (lisciuità di a superficia – 30/20, 60/40, 80/50) è Rugosità superficiale (RA)

  • U valore più altu di finitura superficiale, a superficia più liscia. Questa hè una rappresentazione speciale di u vechju standard, chì ùn hè più adupratu.

  • U valore più chjucu di a rugosità superficiale, a superficie più liscia. Questu hè u metudu di espressione di e norme naziunali è di e norme internaziunali attualmente.

Quarzu otticu 01 03

A rugosità superficiale (Ra) si riferisce à una poca distanza più chjuca trà e superfici machinate è a irregolarità di picculi picchi è valli. A distanza trà dui picchi o valli hè assai chjuca (sottu 1mm), chì appartene à e tolleranze di micrometria. In cumunu, a rugosità superficiale più chjuca, a superficie hè più liscia.

A rugosità superficiale hè generalmente furmata da i metudi di trasfurmazione è da altri fattori. Per esempiu, a frizione trà l'utensile è a superficie di a parte in u prucessu di lavorazione o a deformazione di a superficie quandu si taglia è si separa, è a vibrazione à alta frequenza in u prucessu, ecc. A causa di a differenza trà u metudu di trasfurmazione è u pezzu u materiale, a prufundità, a densità, a forma è a trama di e marche lasciate nantu à a superficia trattata sò diverse. A rugosità superficiale hè strettamente ligata à a pruprietà chì currisponde, a resistenza à l'usura, a forza di fatigue, a rigidità di cuntattu, a vibrazione è u rumu di e parti meccaniche. Hà una influenza impurtante nantu à l'usu di a vita è l'affidabilità di i prudutti meccanichi. Dunque, u valore "Ra" hè aduttatu.